top of page

איך נוכל לדעת מתי להתפטר ממקום העבודה שלי?


מתי נכון לעזוב את מקום העבודה ומתי כדאי להישאר, אלה שאלות שמעסיקות את כולנו בתקופות מסוימות יותר ותקופות אחרות פחות. שינוי של מקום עבודה קשור בד"כ לשאלות: זה זמן טוב לעזוב, האם נמצא מקום, שבו נקבל תנאים יותר טובים, יחס יותר טוב מהבוסים?


למרות הרצון בשינוי לפעמים מלווים אותנו התלבטות ואפילו חשש מפני שינוי. המחשבות יכולות להיות כאלה: 'את האנשים במקום העבודה הנוכחי אנחנו כבר מכירים' , לפני חודש הרגשנו ממש טוב באירוע של החברה, קיבלנו בונוס לא מזמן, במפגשים עם חברים אמרו לי שממש מקנאים בתנאים שלי, או אפילו הייתה לנו שיחת הערכה טובה עם הבוס לא מזמן.


אז איך מקבלים החלטה- קשה לתת כללים שיהיו נכונים תמיד, כי כל אחד מאיתנו נמצא במצב שהוא ייחודי רק לו. ובכל זאת חשוב לנסות לבדוק בהתחלה עם עצמנו, אפשר כמובן גם עם חברים או בני משפחה. ננסה לזהות כמה מתוך השנה האחרונה הרגשנו, שמקום שבו אנחנו עובדים אנחנו מרגישים, שהצרכים שלנו מקבלים מענה.


הצרכים כוללים קודם כל תחושה, שהיכולות שלנו באות לידי ביטוי, שהיחסים עם הקולגות והממונים שלנו רוב הזמן טובים ומכבדים. נבדוק האם יש לנו יכולת להתפתח ולהתקדם במקום העבודה בהתאם לרצונות והכישורים שלנו. והכי חשוב האם רוב הזמן אנחנו קמים בבוקר ורוצים לבוא לעבודה.


אם אחרי שבדקנו עם עצמנו ועם הקרובים לנו, נשארנו מבולבלים ומתקשים לקבל החלטה זה זמן טוב לפנות לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. מזמינה אתכם לפנות אלי ולקבוע פגישה לייעוץ והכוונה, ביחד נבדוק את הצרכים והרצונות שלכם ונבנה דרך שמתאימה לכם ורק לכם.



כי לכל אדם יש את השביל המיוחד שמתאים לו ורק לו.

39 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page