top of page

לא יודעת איך להתמודד עם הבלגן הזה?



בתקופה האחרונה אני פוגשת אנשים רבים כמו נעמי, שמרגישים שלא יודעים מה הדבר הנכון לעשות. נעמי בת 31 פנתה אלי להתייעצות וכך התחילה שיחתנו: " אני מרגישה בתוך התקופה הזאת עם כל הבלגן שקורה מסביב כולנו, שאני כבר לא בטוחה שהמקצוע שבחרתי לעצמי מתאים לי. אני פתאום מבינה שהדבר שהכי נהניתי ממנו בעבודה זאת עבודת הצוות. וזה משהו שבחודשים האחרונים עם העבודה מהבית כמעט ולא קורה." ועוד המשיכה נעמי ואמרה:" המצב הזה, שבו כל החברה שבה אני עובדת, עברה לעבוד מהבית והקשר עם אנשים נעשה רק דרך הזום, מוריד לי את המוטיבציה לעבוד. אני קמה כל בוקר ואין לי חשק לעשות כלום, אני בקושי מצליחה לעמוד במטלות שאני מחויבת אליהם.


התיאורים של נעמי, בו העבודה כמעט של כולנו עברה להיות מהבית ולא מהמשרד, גרמה לשינוי משמעותי בצורת ואופי העבודה של כולנו. בתקופה הזאת בה אנחנו חיים אנחנו פחות ופחות נפגשים עם אנשים. חלק גדול מהעבודה, שנעשתה תוך מפגש ושיחה עין בעין עם הקולגות שלנו, שינתה את פניה וכיום השיחות מתנהלות באמצעים טכנולוגיים כאלה ואחרים.


שהמשכנו לשוחח שאלתי את נעמי, האם ישנם תחומים נוספים בעבודה שהיא מרגישה שהעניין שלה בהם השתנה או פחת ענתה:" אני ממש לא יודעת מה לענות לך, שאני כבר מתחילה לעבוד על פרויקט שניתן לי, חשוב לי לסיים אותו ולעשות אותו כמו שצריך ורוב הפעמים אני אפילו נהנית ממה שאני עושה אבל התחושה הזאת של הלבד, ממש קשה לי.

אז מה הדבר הנכון לעשות לחכות שדברים 'יסתדרו' ויחזרו להיות כמו שהיו פעם שכולנו צריכים להשלים שאלה פני הדברים כיום, ואולי נכון לחשוב על שינוי תעסוקתי?

אם גם אתכם מטרידות השאלות האלה, או דומות להם, אני מזמינה אתכם לפנות אלי לייעוץ והכוונה מקצועיים. אני מאמינה שביחד נצליח למצוא את הדרך המקצועית שמתאימה לכם.

10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page