top of page

אני כבר לא דומה למה שהייתי

למרות שאני מסתכל במראה אני נראה אותו הדבר בפנים אני מרגיש אחרת. פנה אלי לירן (בן 34 נשוי אב לילדה בת שנתיים). ששאלתי אותו למה הוא מתכוון אמר:" התקופה הזאת שהייתי יותר בבית עם הילדה והבת זוג שלי גרמה לי לחשוב מה חדש, מה אני באמת רוצה ממקום העבודה שלי. אני מרגיש שעד עכשיו עברתי מיום ליום מתקופה לתקופה בכוח האינרציה, בלי באמת לחשוב האם שעות העבודה הארוכות האלה והמחויבות האינסופית הזאת מתאימים לרצונות שלי. אני מרגיש שאני מפסיד את הילדות של הבת שלי."


תוך שהוא לוקח נשימה הוסיף:" אני יודע שאני צריך שינוי אבל זה גם ממש מבהיל אותי." שניסיתי להבין ממנו מה הדבר שגורם לו לבהלה אמר:" שינוי, זה אומר שכל מה שהתרגלתי מבחינת עבודה אני צריך לחשוב עליו מחדש. אני לא בטוח שאני יודע אפילו מאיפה להתחיל." למילים אלו של לירן עניתי:" בוא נתחיל מההתחלה, אני מתכוונת שנחשוב ביחד מה אתה אוהב, מה מעניין אותך מבחינה של תעסוקה ועל מה חשוב לך לשמור במסגרת המשפחה שלך. לירן הנהן ושתק, "שאני חושב על זה לעומק השאלות האלה של מה מעניין אותי, מה נכון לי מבחינה תעסוקתית ואישית- משפחתית, זה משהו שאני לא בטוח שאי פעם עשיתי. את יודעת איך זה אני פשוט התגלגלתי. התגלגלתי ללימודים שנראו לי בסדר, התגלגלתי לעבודה שנראתה לי טובה מבחינת התנאים והתחום. פתאום עכשיו התקופה הזאת, חייבה אותי לעצור, לחשוב שזה משהו שלא הייתי רגיל לעשות."


השינוי המשמעותי הזה שקרה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, העצירה של החיים שהתרחשה כמעט אצל כולנו בתקופה הזאת, הזמינה רבים כמו לירן למחשבה מחודשת על מה מתאים, נכון ומה הם מפסידים אם הם ממשיכים בחיים הקודמים שלהם. האפשרות לחשוב מה נכון, איך הייתי רוצה לחיות את החיים, מה אני יכול להרוויח אם אני אהיה נוכח יותר בחיי המשפחה, או עם יהיו לי יותר שעות בהם לא אהיה עסוק בעבודה היא הזדמנות יקרת ערך לסדר חדש בחיים. אז אם גם אתם מרגישים כמו לירן, מרגישים שאתם רוצים לעשות שינוי או לחשוב מחדש בעקבות מה הייתם רוצים לעשות מבחינה תעסוקתית

אני מזמינה אתכם לפנות אלי ביחד נמצא את הדרך שמתאימה

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page