top of page

אני כבר לא יכולה יותר, המנהלת שלי כל הזמן יורדת עלי



"אני פשוט לא יודעת עוד כמה זמן אוכל להמשיך המנהלת שלי לא מפסיקה לרדת אלי" רונה (בת 44) עובדת כבר שנים רבות בחברת ביטוח. שביקשתי לשמוע איך מבחינתה הכל התחיל סיפרה:" אני התקבלתי למחלקה שאני עובדת בה לפני 12 שנה זה היה בשלב ששלושת הילדים שלי היום ממש קטנים והיה לי חשוב למצוא מקום עבודה קרוב לבית. מקום עבודה שאני אוכל לקחת את הילדים שלי בזמן שהם מסיימים מסגרות. מאז התקדמתי בתוך המחלקה שבה עבדתי עד לשלב שמוניתי לסגנית מנהלת המחלקה."

שניסינו להבין ביחד מתי להערכתה דברים התחילו להשתבש, דמעות הציפו את עיניה של רונה. "המנהלת שקידמה אותי עברה למחלקה אחרת והגיעה רונית ומהרגע שכף רגלה דרכה במחלקה היא חיפשה אותי." שאני שואלת למה היא מתכוונת, מוסיפה רונה: "כל האנשים שעבדו איתי עברו למחלקות אחרות, זה דבר ממש לא רגיל שעובד יישאר באותה מחלקה כל כך הרבה שנים. והיא במקום להעריך את זה שאני כל כך הרבה שנים נשארת באותו המקום אפילו באותו הכיסא."

פניתי לרונה ושאלתי אותה, מה היא מבינה שגרם לה לנהוג באופן כל כך שונה ומנוגד לאופן שבו העובדים במחלקה ובחברה איתה מתנהלים אמרה. "אני יודעת ממש קשה לי עם שינויים בעבודה אבל גם בבית. כל שינוי אפילו קטן גורם לי לנדודי שינה ולחץ." "הייתי רוצה שדברים יישארו אותו הדבר, וזה אף פעם לא קורה."

שינויים הם דבר לא פשוט עבור כולנו, כמו רונה כולנו היינו רוצים שדברים יישארו במקום בלי להשתנות. אבל כמו במקרה של רונה הבחירה "לא לזוז מהמקום", במיוחד במצב שזה מנוגד לרוח החברה והמחלקה שבה אתם עובדים יש הרבה פעמים מחיר כבד. במקרה של רונה זה היה פגיעות חוזרות ונשנות מצד המנהלת עד למצב בו נאלצה לעבור למחלקה אחרת בניגוד לרצונה.

אם אתם שותפים לתחושות של רונה ששינוי זה דבר שהייתם רוצים לעשות ולא בטוחים שאתם יודעים איך, אני מזמינה אתכם לפנות אלי לייעוץ, תמיכה וטיפול ביחד נמצא את הדרך שמתאימה לכם.

10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page