top of page

מה זה אומר ייעוץ ממוקד בענייני קריירה ?

פעמים רבות אנחנו נתקלים התלבטות או שאלה אחת שממש מעסיקה אותנו ולא נותנת מנוח. לבד אנחנו לא מצליחים למצוא לה פתרון, כבר ניסינו לפנות לאנשים הקרובים אלינו והתייעצנו וגם השיחות אתם לא ממש עזרו לנו.


איזה מן שאלות / התלבטויות? כאלה שקשורות לעבודה שלנו. למשל: תחושה שהבוס שלנו לא מעריך את העבודה שלנו, או שאנחנו לא מצליחים לעבוד עם השותף בצוות או בחברה. מצב שבו אנחנו מרגישים שמקדמים את כולם מסביבנו, או מצב של עומס בעבודה שגורם לנו למיעוט של זמן עם המשפחה.


מה מציע הייעוץ הממוקד? הייעוץ הממוקד מציע מבט חדשני ושונה על ההתלבטות או הקושי. כי אחרי שכבר דיברת אם כל מי שאתה מכיר וניסית את כל הדרכים שידועות לך כדאי לפנות לאיש מקצוע שיעזור לך למצוא פתרון שיאפשר לך לצאת מהסבך.

במסגרת הייעוץ הממוקד נפגש- נשמע ביחד איך אתה מתאר ומבין את ההתלבטות, או הקושי שאתה חווה. נבין ביחד מה האפשרויות שעומדות בפניך. יכול להיות שנצליח לחשוב על פתרונות שלא חשבת עליהם. נבנה ביחד תוכנית שתעזור לך להגשים את הרצון שלך, בעזרת התוכנית תוכל לצאת לדרך חדשה שמתאימה לך ולצרכים שלך.


הייעוץ הממוקד כשמו כן הוא – קצר וענייני. ביחד נחליט במפגש הראשון כמה מפגשים אתה זקוק בין מפגש אחד ועד חמישה כדאי לתת מענה שלם ומלא להתלבטות או לקושי שלך.


מה ההבדל בין הייעוץ הממוקד לייעוץ רגיל?– בייעוץ הממוקד אני משתמשת בכלים מתחום הפסיכואנליזה כדאי שביחד נבין את ההתלבטות שמטרידה אותך. הכלים הייחודיים יאפשרו לנו להבין לעומק את הדילמה שלך, בלי לוותר על המיקוד משמעו שבעזרת כלים פרקטיים תוכל בסיום המפגשים לדעת כיצד עליך לפעול.


מאיפה

מתחילים? נתחיל משיחה טלפונית קצרה, בשיחה נבין את ההתלבטות או הקושי שאתה מתמודד איתם ונקבע לוח זמנים למפגשים המשותפים שלנו.

אז כל מה שנותר לך עכשיו זה להתקשר כדאי שנוכל לצאת לדרך – דר ענבל לוסטיג 0508464388

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page