top of page

למה רק לי אין זוגיות

התחושה שלכולם מסביב יש זוגיות ורק לך אין, יכול לגרום לתחושות קשות של עצב, אכזבה, קנאה ואפילו יכול להוביל ברגעים מסוימים לבכי ומצוקה אמיתית. החיפוש אחר זוגיות במיוחד בתחילת החיים הבוגרים שנות העשרים המוקדמות יכול לגרום לתחושות של ערעור במיוחד במצב בו אנחנו מרגישים ש"לכולם מסביבי זה קל ומצליח ורק לי לא!


להרגיש שאוהבים אותנו זה דבר שרובנו היינו ממש רוצים וקשר זוגי טוב הוא מקום מצוין לקבל את התחושה הזאת שאנחנו אהובים ורצויים. אבל מה עושים או איך מתמודדים בתקופה (שלפעמים יכולה להיות ארוכה) שבה אנחנו לא נמצאים בתוך קשר. איך בתוך המצב הזה, שבהרגשה שלנו הוא ממש לא מבחירה שומרים על אופטימיות, לא נכנסים לתוך המיטה ולא יוצאים?


מאיפה מתחילים- קודם כל מבינים, שמצב שבו אנחנו רוצים מאוד מאוד משהו ולא מקבלים הוא מצב מעורר תסכול ואולי גם אכזבה ואף אחד לא אוהב להרגיש מתוסכל ומאוכזב. מזכירים לעצמנו, שאולי יש לנו דברים בחיים, שאנחנו ממש אוהבים ולא קשורים לזוגיות- כמו חברים טובים, עבודה מתאימה, משפחה תומכת, או משהו כמו ריצה/ יוגה/ או כל עיסוק אחר, שאנחנו אוהבים ונהנים ממנו. כדאי גם לזכור, שכמו כל דבר שאם נפעיל "מאמץ" יתר על ידי מחשבות, או חיפוש אינטנסיבי מידי הסיכוי שנמצא אדם שנאהב הולך ופוחת.


במהלך של תקופה כזו, שלפעמים היא אחרי פרידה ולפעמים היא בתוך תקופה ארוכה שבה לא היה לנו רצון או לא הצלחנו למצוא, חשוב שלא נשכח, שקודם כל חשוב שניתן אהבה לעצמנו!! אהבה של כל אחד לעצמו – היא כמו יהלום חד פעמית ואיכותית. אהבה כזאת מזמינה חקירה ולמידה של כל אחד את הצרכים הרצונות או בקיצור להכיר מי אני. אהבה עצמית לא מזויפת כזאת שמחזיקה כבוד שלנו לעצמנו, רצון להכיר לעומק היא חשובה לא פחות מאהבה של מישהו אחר. אבל הכי חשוב היא זאת שתוביל אותנו למצוא את האהבה האמתית זו שתראה ותקבל אותנו כמו שאנחנו!!


אם אתם מרגישים, שאתם רוצים למצוא אהבה – שווה להתחיל קודם כל בהכרות ואהבה שלכם לעצמם. ואם למרות הניסיונות והמאמצים אתם מרגישים שוב ושוב שאתם מסתבכים ונתקעים. אתם מוזמנים לפנות אלי לייעוץ טיפול והכוונה ביחד נמצא את הדרך שלכם לאהוב את עצמכם ולזוגיות טובה ומתאימה.



131 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page